سی و یکمین جلسه شورای آموزشی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان کردستان در مرکز سقز برگزار شد.
در این نشست که با حضور دکتر اسکندر مرادی معاون دانشگاه پیام نور استان، روسا، معاونین و مدیران آموزش مراکز و واحدها برگزار شد، حاضرین به بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل آموزشی، مشکلات دانشجویان و… پرداختند و در مورد مسائل و مشکلات اعلام شده توسط مراکز و واحدها تصمیم گیری نمودند.
در این نشست معاون دانشگاه پیام نور کردستان با اشاره به نقش دانشگاه پیام نور در گسترش آموزش عالی در منطقه، توسعه منابع انسانی و تربیت نیروهای متخصص و… گفت: برای تبیین این دستاوردها و ترسیم چشم اندازها، همایش دستاوردهای آموزشی دانشگاه پیام نور استان کردستان با همکاری و مشارکت مراکز و واحدهای تابعه برگزار می گردد.دکتر مرادی همچنین از برگزاری سمینار و دوره های آموزشی از جمله کارگاه آموزش نرم افزار امتحانات برای ارتقای سطح توانمندی و مهارت کارکنان این دانشگاه خبر داد.